onsdag 23. mars 2011

Spør Slashdot: Data-Bare Android for utvikling?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/CUeZVpaGR_c/Ask-Slashdot-Data-Only-Android-For-Development:
UrbanaMan skriver "Jeg er i ferd med å begynne å utvikle Air og Flex applikasjoner for Android, og trenger en smarttelefon for å bruke til feilsøking. Jeg ønsker å kunne fortsette å arbeide i Storbritannia, så vel som i USA. Jeg trenger ikke å bruke telefonen, så jeg leter etter en ulåst telefon som kan brukes på pay-as-you-go data planer på begge sider av Atlanterhavet. For app testing trenger jeg Flash Player (pluss en processer pwerfull nok til å støtte flash), en rimelig mengde minne, GPS, WiFi, Bluetooth, kamera og USB (inkl. lading) og Android 2.3 eller nyere. Finnes det noen slike telefoner / tilbud tilgjengelig for ikke millionærer? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar