onsdag 30. mars 2011

Newspaper plagierer Blog, erta Real Forfatter

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Dsy9V8IS3FI/Newspaper-Plagiarizes-Blog-Taunts-Real-Author:
iandennismiller skriver "Jeg har vært å holde et øye med denne viral marketing kampanje kalt Petite Lap Giraffe -. det er den DirecTV annonser med den russiske fyren og den lille giraffen jeg var ganske raskt ute med å avkrefte eksistensen av sjiraffer, så mye folk har vært innom bloggen min som et resultat. dag, la jeg merke til en New-York-området avis som var representert min forskning som sine egne, så jeg ba dem om å link til bloggen min (dvs. gi en henvisning). Hva endte opp skjer perfekt illustrerer at aviser bare ikke forstå hvordan internett fungerer ... "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar