Det er ikke akkurat en fjær kylling , det er heller ikke spesielt nytt for reklame spillet - Best Buy utnyttet ting tilbake i 2009 til å presse elektronikk - men en ny annonsekampanje fra mandige kroppen spray purveyor Lynx (Axe i USA) gjør utvidet virkelighet nesten uunngåelig. Opprettet av BBH, et globalt reklamebyrå, videoen nedenfor viser reisende i London Victoria togstasjon stirret opp på en storskjerm for å finne seg møtt av en skimpily antrukket fallen engel. Den stunt, lansert 6. mars trakk mye oppmerksomhet fra forbipasserende, og i mer enn ett tilfelle fremkalte noen ganske, vel, fet oppførsel. Frem til nå virkeligheten har utvidet stort sett vært en spiller ting av geek sett - selv tidligere reklame verve slike taktikker kreves en anstendig mengde arbeid fra publikum - men hvis de falne engler er noe tegn, kan vi alle være traversing en mer uvirkelig verden ganske snart.
[Takk, Ben]
Lynx utvidet virkelighet stunt dråper scantly kledd engler på bakkenett alene (video) opprinnelig dukket opp på Engadget på to 17 mars 2011 15:19:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .
Permalink | | Email denne | Kommentarer
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar