tirsdag 15. mars 2011

Jeff & Rob Besøk Lucasfilm

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Sist høst Hemos begynte å jobbe for Perforce: en av deres klienter er Lucasfilm. En ting førte til en annen, og forrige uke fikk jeg til å besøke sine Presidio anlegget i San Francisco. Sine sikkerhetsrutiner hindre meg fra å si noe om super søte tingene jeg så inne i bygningen, men jeg kan legge inn dette bildet av oss ved siden av Yoda statuen utenfor inngangsdøren. Takk til Matt Janulewicz for å komme oss i inngangsdøren og viser oss rundt, Daryll Jacobson for å åpne en kul dør og Tina Mills for pressing klikk. Jeg kan nå si at jeg har vært fysisk nærmere Starwars.com enn jeg har til å Slashdot.org siden 1998 da det bodde under pulten min. Endelig har gapestokk blitt kastet: Hvis du jobber et sted kule (Pixar Apple NASA The White House Comerica Park?????) Send meg en epost! Jeg er ikke over ved hjelp av T-skjorter som bestikkelser for å se kule steder!

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar