lørdag 12. mars 2011

Gransker Ytelse av Firefox 4 og IE9

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dvUggNJFEqQ/Investigating-the-Performance-of-Firefox-4-and-IE9:
theweatherelectric skriver "Mozillas Robert O'Callahan har undersøkt ytelsen forskjellene mellom Firefox 4 og IE9. Han skriver:" Som jeg forklarte i mitt siste innlegg, Microsofts PR om "full hardware akselerasjon" er en myte. Men det er sant at noen grafikk benchmarks konsekvent rapportere bedre score for IE9 enn for Firefox, så de siste dagene jeg har vært på jakt i det. Nedenfor jeg skal forklare detaljene [av] det jeg har funnet om ulike vanligste sitert benchmarks, men sammendraget er at resultatene forskjellene forklares av relativt små bugs i Firefox, bugs i IE9, og bugs i benchmarks, ikke på grunn av noen store arkitektoniske problemer i Firefox (som Microsoft ville du mener). "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar