fredag 18. mars 2011

Android Game Devs Worry Over Enkel Kopiering

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4AO1ZwWDbrk/Android-Game-Devs-Worry-Over-Ease-of-Copying:
The Guardian rapporterer om problemene spillet beslutningstakere på Android Market. Noen uavhengige utviklere opplever at deres spill er for lett kopieres og selges av konkurrenter, og de sier at Google ikke reagerer raskt nok til å rapporter om krenkelse. Siterer:.. "En av mine kunder mailet meg tre uker siden, og informerte meg om at et annet selskap var å selge en versjon av programmet mitt - piratkopierte og lastet opp som sine egne selvsagt kontaktet jeg Google umiddelbart Det tok Google to dager til å ta app ned. Denne utgiveren var også selge andre versjoner av piratkopierte spill. Jeg kontaktet de opprinnelige utviklerne av disse spillene, men de ble fortsatt solgt en uke senere. Man skulle tro [Google] kan ha en hotline for sånt, jeg ville også oppmerksom på at forlaget selger piratkopierte spill er fortsatt handel på Android Market. De hadde ikke engang få sin konto suspendert. ... Hvorfor er disse kontoene fortsatt lov til å være handel? Det er uaktsom så langt som jeg er bekymret. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar