tirsdag 22. februar 2011

Hvorfor jeg bryr meg om tabletter: iPad gir enorme muligheter for konkurranse

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/kUrNkLzsbkk/why-tablets-have-found-a-permanent-place-in-my-home.ars:

Den iPad var en av de mest interessante datamaskinene jeg har kjøpt til personlig bruk, som det var mer en kuriositet ved lansering enn noe jeg hadde en virkelig bruk for før jeg la ned pengene. Det høres kanskje gal, men min karriere avhenger av digital publisering, så jeg ønsket å se første hånd hvordan det ville spille ut på en tablett, og mulighetene for berøringsskjermen spilling på enheten var spennende.

Det gikk raskt fra et produkt som var en samtale stykke til noe som samlet støv i min samling av utstyr-til hardware hele familien bruker på daglig basis. Her er grunnene til at jeg kan ikke vente å se flere bedrifter komme inn i tabletten virksomheten.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar