onsdag 26. oktober 2011

Hva betyr Windows XP sin tiende bursdag til deg?

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ihATyMqo0AY/what-does-windows-xps-ten-year-anniversary-mean-to-you.ars:

For alle sine brede bruk og markedsandel, jeg har aldri likt Windows XP, og aldri kjørte den på ethvert system jeg har eid. Jeg stakk med Windows 2000 frem til utgivelsen av Windows Server 2003, kjøpt en lisens for at-jeg var en programvareutvikler på den tiden, og jeg trengte tilgang til IIS 6-, og brukte det som min desktop systemet inntil utgivelsen av Windows Vista, bytte så snart jeg kunne kjøpe den. Jeg kunne ikke stå Luna-det var så bulbous og Blobby, så faux-organisk, så glorete, men jeg elsket Watercolor temaet som Microsoft brukte under Windows XP i beta, og så behørig lappet Windows Server 2003 for å la meg bruke en Watercolor tema .

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar