fredag 21. oktober 2011

Feature: "Jeg tror de gale": Inne i en 48 timers kamp for å bygge den beste videospill (del 3)

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/TxudpNNAOkc/i-think-theyre-mad-inside-a-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game-part-3.ars:

Korrespondent Brendan Keogh nylig deltok på et 48 timers "game jam" ved Queensland University of Technology å dokumentere hvordan 20 sleep-addled dev team lage komplette videospill på bare to dager å bruke ordene "nøkkel", "grevling" og "passe" for veiledning. Her er tredje og siste delen av historien om den merkelige helgen.

Søndag, 06:22

Jeg våkner med en start som Becky rister min skulder. "Beklager, Brendan", sier hun. "Jeg sovnet også."

Min iPhone ligger rett ved siden av hodet mitt. Jeg sov gjennom alarmen som må ha gått av for aldre. Solen skinner gjennom en enkelt spalte i lys-blokkerende gardiner og jeg føler meg dårligere nå enn jeg gjorde før jeg sovnet nesten fem timer siden.

Jeg ser opp på nedtellingen klokken: 09:35:40 å gå. Vi er nå godt og virkelig i den siste strekningen. Jeg forventer at panisk crunch å ha startet, men ser rundt indie rommet, sove kroppene fortsatt ligge overalt. Jason, programmerer, er den eneste personen våken for Rockin 'Moses; alle andre sover under og rundt ham. Ash er ingensteds å bli sett. Matchbox Batteriet er ute.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar