tirsdag 11. oktober 2011

Feature: Soverom, styrerom og kylling gårder: hvor verdens beste indie spill får gjort

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/J8VsrjCFmX0/bedrooms-boardrooms-and-chicken-farms-where-the-worlds-best-indie-games-get-made.ars:

Når jeg besøker en utvikler, jeg alltid be om en omvisning. Spill er ikke ønsket inn i eksistens, virkelige mennesker som vanker på virkelige steder skaper titlene vi spiller, og jeg liker å se hvor det skjer. Dessverre kontorbygg alle begynner å blande sammen. De er ofte mørke områder, de er ofte dekket med action figurer og andre deler av geek Ephemera, og du vil ofte se noen triste sekk utbygger sove under et skrivebord.

Men hva hvis du er en liten antrekk som ikke har råd til et fancy kontor tårn-der lager du din neste mesterverk? Jeg kontaktet uavhengig Game Studios som jeg respekterer og ba dem om å ta noen minutter og et kamera og vise fram sine arbeidsområder. Noen var entusiastiske, andre var nølende, og mange syntes nesten skamme, de alle antar at alle andre hadde bedre plass til å lage spill.

Det er en tåpelig frykt, skjønt, ingen dommere band størrelsen på garasjen som de dukket opp. Jo mer beat-opp arbeidet plass, jo mer inspirerende suksesshistoriene. Du kan gjøre stort arbeid hvor som helst, selv om du holder bier, sette i ørepropper for å overdøve lyden av kyllinger, eller gjør at tastaturet har ingen synlige bokstaver.

La oss utforske hvor (indie) spill er laget i utviklernes egne ord.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar