fredag 14. oktober 2011

En titt på innsiden Verizon test bil: vi går hoder inn på CTIA E & A 2011

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/10/13/a-look-inside-verizons-test-car-we-go-heads-in-at-ctia-eanda-201/:
Tenk hvis Verizon er Testman var faktisk admiral av en flåte av Chevy Tahoes, alle dedikert til det formål å teste og sammenligne nettverk og spørre om andre kan høre dem nå over en million ganger hvert år. Den berømte Testman selv er bare en skuespiller, selvfølgelig, men Verizon er selvutnevnte "test bilene" er en ting av virkeligheten, faktisk, flåten tallene en kul hundre landsdekkende. Vi hadde muligheten til å ta en rask titt i en av disse bilene, som hver drive et uendelig antall miles for å måle ytelsen til ikke bare Big Red nettverk, men konkurranse i tillegg.

Du ville ikke kjenne igjen noen av disse umerkede biler hvis de kjørte forbi deg på gata med mindre du var opplært til å se etter utvendig spor: på taket ligger en GPS-modul i konsert med flere sorte nubs, hver og en som opptrer som sin egen telefon antenne. Hvis du ser nært nok på baksiden vinduene, kan du være i stand til å skjelne mengder av USB-pinner teipet til dem. Alle disse elementene er avgjørende for Verizon for å samle data i sanntid om hvordan dets nettverk stabler opp mot de liker av AT & T, T-Mobile og Sprint, for ikke å nevne regionale operatører som Cricket og MetroPCS. Dermed blir hver test bilen utstyrt med telefoner som fungerer på nesten alle nettverk og prøve hver enkelt ut tusenvis av ganger i året. Selskapets mål? For å sikre at den holder en standard of excellence i sitt nettverk ytelse for både tale og data kvalitet. Så hvordan fungerer dette alt skje? Les videre forbi pause for å finne ut hva som er inni bilen.

Fortsett å lese En titt på innsiden Verizon test bil: vi går hoder inn på CTIA E & A 2011

En titt på innsiden Verizon test bil: vi går hoder inn på CTIA E & A 2011 opprinnelig dukket opp på Engadget tor, 13 oktober 2011 20:31:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av feeder .

Permalink | | e-post |

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar