søndag 11. september 2011

Spør Slashdot: Hvor kan jeg kjøpe Legal spillet ROMene?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dBNXLEQ2UV0/Ask-Slashdot-Where-Can-I-Buy-Legal-Game-ROMs:
PktLoss skriver "jeg er interessert i å bygge en arcade maskin, følger i fotsporene til Cmdr Taco blant mange andre. Ikke er alle som er interessert i piratvirksomhet, jeg må finne et sted å kjøpe spill. StarROMs pleide å være den type ting jeg var ute etter, men med en utrolig kort katalog. Det MAME mennesker har noen tilgjengelig for gratis (ikke-kommersielle), men dette er ikke til å sate mine behov. Det er en hel hytte industrien støtter dette målet. Folk er klar til å selge meg planer, kits, knapper, glede pinner, glass baldakiner, og hele maskiner. Det er fantastisk, men hvor kan jeg få spillene? jeg nekter å tro at hele denne industrien er bygget på piratkopiering. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar