tirsdag 20. september 2011

Når Betyr Registrering Becoming "Melde In?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5QV6aa934zQ/When-Does-Signing-Up-Becoming-Opting-In:
AmyVernon skriver "Dette stykke fra RWW fikk meg til å tenke om, når du registrerer deg for tilgang til et nettsted, er du faktisk registrere deg for å få massevis av e-post spam fra dem. Singelen opt-in er fortsatt veldig populær, og det Jeg har lagt merke til fordi jeg ofte sjekke boksen indikerer Jeg ønsker ikke lenger e-post fra en bedrift eller utgiver. Jeg har alltid anta at det å gi min faktiske e-postadresse betyr at jeg kommer til å få spam-type e-poster fra hvem. Det fortsatt overraskelser meg at folk flest ikke Men det heve et godt spørsmål. '? oppdateringer "Burde ikke du være i stand til å registrere seg for noe uten å automatisk bli registrert for en endeløs strøm av"

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar