mandag 26. september 2011

Dette er hva Winning føles, Shaker Edition

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/z27jBQqurn8/:
photo

"Hva?". Vi gjorde det for å forstyrre, Sarah sa rolig. Vi skrek så hardt vi våknet bygningen. "

Etter skrikende endte, den Israel-baserte Shaker ditched Burning Man planer for TechCrunch Forstyrre SF 2011 prøvene i San Francisco, utarbeide en plan som ville kjøpe dem litt tid (spør om de kunne ha alle de 13 stifterne på scenen) og har som plan backfire (vi sa "Ja.").

Etter å ha bodd gjennom Erick fortelle dem at deres var en av de "mest kjedelige presentasjoner jeg har hørt" og fordøye hans lidenskapelige appell, "Ta meg med deg til Shaker, gjør meg føler at jeg i baren! I stedet for notering 25 lagt til funksjoner, gi meg en god opplevelse, "teamet tilbrakte en søvnløs natt praktisere sin presentasjon før de blir kastet på scenen.

"Resten av historien er godt dokumentert , "Yonatan sier" Musikken som ikke fungerte, datamaskinen som frøs akkurat som vi gikk på scenen, laget i Israel deltar inne Shaker danse på baren, slippe røde hjerter til publikum, og selvfølgelig Mikes - full av takt -. kunngjøring "

Det er ikke rart at i stedet for å delta på etter-party som vinnere , de Shaker teamet har akkurat krasjet i sine hotellrommet (bildet over).

Sier Yonatan, "Fyren på bildet er åpenbart Andy, vår leder for finans ... Han er den som holder tilbake hver dollar i selskapet - han kunne ikke gi slipp på papp sjekk før han bokstavelig talt gikk til sengs med det."

oh, er det et rot yeah, og akustikken

[Xx] [xx] [xx]

Yeah.
Oh, jeg har ingen anelse om hvordan det flater ut. Det er utrolig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar