mandag 25. juli 2011

Nye iPad 2 Ad Høydepunkter Allsidighet, prøver å bryte gjennom til tvilerne

Interessante nyheter på url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/JP99K0P0zno/:

"Vi vil aldri slutte å dele våre minner. Eller å bli mistet i en god bok. Vi vil alltid lage middag og hurrarop for vårt favorittlag. Vi vil fortsatt gå på møter, lage hjemmevideoer, og lære nye ting. Men hvordan vi gjør alt dette aldri vil bli den samme. "

Offentliggjort i dag, "We Will Always", den tredje iPad to kommersielle ved TBWA tar de to første iPad 2 annonser - noe som understrekes enhetens funksjonalitet over hardware specs - ett skritt videre. Appellere direkte til en mainstream vs tidlig adopter publikum, understreker den nye annonsen iPad to evne til å utføre funksjoner vi vil normalt fylle analog (eller på en PC) som opprettelse av fotoalbum, lese en bok, etter oppskrifter, se på sport, gå på møter, lage hjemme movings eller lære barna våre håndskrift (merk rope ut til OS X Lion).

Apple er ikke forkynnelse til MG her.

I sitt forsøk på å skyve grunnleggende menneskelig atferd frem ved å vektlegge et digitalt verktøy som vil gjøre dem enklere, "We Will Always" slags minner meg om AT & T er ekstremt forutseende "You Will" annonser fra 1990-tallet, bortsett fra at enheten faktisk er tilgjengelig nå . Se dem begge og se selv. Forbløffende, nei?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar