onsdag 13. juli 2011

Hvordan får du din Geek Nostalgia Fix?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/bJVNZVrW1qg/How-Do-You-Get-Your-Geek-Nostalgia-Fix:
Vrtigo1 skriver "Jeg holder en Pentium Pro CPU på min pult under skjermen min fordi det minner meg om enklere tider. Hver gang på en stund jeg ønsker å besøke gamle dager av den opprinnelige Doom, telefonboken størrelse Computer Shoppers, når du så frem til demo-CDen som fulgte med datamaskinen spillverdenen fordi Internett var for treg til å distribuere programvare, og når Falcon Northwest er Mach V var misunnelse for mange en geek. IRC er omtrent den eneste teknologien jeg kan tenke på som fortsatt er i bruk dag og fortsatt ser det samme som det gjorde på begynnelsen av nittitallet. Så hvor går du når du trenger å regress tilbake til enklere tider og få nostalgi fikse? jeg foolishly kastet min gamle tech mags, og det er ikke en hel masse nettet som har overlevd fra den for lenge siden. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar