tirsdag 14. juni 2011

Spør Slashdot: Web Site Redigeringsprogramvare i lang tid?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:
Mouser skriver "Det synes vi kan ikke stole på programvare, særlig webområdet redigering programvare, å eksistere i lang tid. Hver gang jeg stole på noe, tar det bare et par år før det blir kastet. Jeg har brukt GoLive sine CyberStudio før den ble oppslukt som GoLive fra Adobe. Begge fikk kastet. jeg til slutt brukte Apples. Mac HomePage. Det ble kastet og erstattet med iWeb. Jeg så brukt iWeb, ligger på MobileMe, og Apple har nettopp drept den igjen, sammen med hosting . Så, da jeg er klar til å bevege meg ting på ulike nettsteder, på min egen hosting server (outsourcet), jeg lurer på hva slags visuell web site redaktør (er) jeg kunne bruke, for i lang tid. Jeg 'm ganske lei av å endre verktøy hvert annet år og som en programvareutvikler, vil heller bruke tiden min å redigere hjemmesiden min i stedet for koden den. Noen forslag? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar