lørdag 4. juni 2011

Spør Slashdot: Bruker for et lite kontor Server?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/iFi4vVJpkZU/Ask-Slashdot-Uses-For-a-Small-Office-Server:
ragnvaldr skriver "Jeg er den" IT fyren "for et kontor på rundt et dusin mennesker. Og når jeg sier IT fyr, jeg mener jeg er den eneste her som kan bruke google godt nok til å finne ut hvordan å få ting til å fungere . Vi har en 500GB Mac server med en Drobo med 6 TB lagringsplass vedlagt. Så langt alt dette server gjør er å sikkerhetskopiere data, og jeg ønsker å gjøre det litt mer nyttig. Vi har også en Filemaker server på den, som jeg har ennå å lære å bruke i det hele tatt, og enda mindre effektivt. Noen forslag å lage denne maskinen litt mer nyttig? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar