søndag 12. juni 2011

Spør Engadget: best (non-gaming) trådløse hodetelefoner?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden etter svar, her er uttaket til å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra leser Conception, som har en ganske morsom historie å fortelle. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje på spør [at] engadget [dawt] com.

"Hva er den beste trådløse hodetelefonene på markedet (non-gaming headset - ikke behov for mikrofon) de billigste dollar mens du lytter til musikk / TV rundt min husholdning og verksted. For En påminnelse er at jeg ikke eier en iPod, så de bare trenger å jobbe med en vanlig 3,5 mm stereo hodetelefon jack. Hva er virkelig viktig for meg er kvaliteten til lyden, og forhåpentligvis avstand fra senderen. Det synes for meg at 900MHz er så i fjor, og jeg er lei av å høre på naboen min klage om ekteskap henne når enheten jeg for øyeblikket bruker plukker opp hennes telefonsamtaler. Jeg er ikke redd for å betale $ 300 til $ 400 Hvis nødvendig, men selvfølgelig, minst kostbare alternativet er den foretrukne. "

Se, denne mannen trenger hjelp. Han trenger hodetelefoner som spille musikk, ikke sint skilsmisse samtaler. Vennligst hjelp ved å slippe noe kunnskap i kommentarfeltet nedenfor. Takk. Takk.

Spør Engadget: (non-gaming) trådløse hodetelefoner? Best opprinnelig dukket opp på Engadget på lør 11 juni 2011 23:25:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar