torsdag 16. juni 2011

Open Source alternativ til Dropbox?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ibvx_YJ3i5w/Open-Source-Alternative-To-Dropbox:
garry_g skriver "Mens" skyen "kan være en av de store buzzwords av Internett-bransjen, noen opptatt av sikkerhet og personvern vil mest sannsynlig ikke ta det med en 10-fots stang. Mens jeg er skyldig i å bruke Dropbox for sporadisk datalagring eller raske bildet låses med min Android telefonen, ser jeg ut ikke til å lagre noe viktig på det (eller avslørende), uansett hva "personvern" kan være jeg lurte på:. hva nyttig alternativ er der for å Dropbox på FOSS markedet, som vil tillate tilgang til både windows / linux bokser, men også mobile enheter (spesielt Android). Jeg vet det er front-end add ons for Windows (og Linux-verktøy selvfølgelig) f.eks for SVN, men mest sannsynlig ingen implementeringer for mobilbruk så vidt jeg kan fortelle ... Og, selvfølgelig, skal backend kjøres på en Linux boks;) "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar