tirsdag 21. juni 2011

Flere brukere shunning Facebook

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/s3lxO1Ja3uo/More-Users-Are-Shunning-Facebook:
Hugh Pickens skriver skriver "Blake Snow skriver at bevisene tyder på at en liten, men økende antall brukere - i hvert fall i Nord-Amerika, der Facebook-bruk er særlig mettet - kan være shunning stedet med Facebook miste nesten 6 millioner brukere, falt fra 155 200 000 ved starten av mai til 149.400.000 ved slutten av måneden, første gang USA har mistet brukere i det siste året. Noen brukere klager er de tilbringer så mye tid på Facebook at de er korte skiftende resten av deres liv. "Jeg fant ut at jeg ikke ville se tilbake som en gammel mann og skulle ønske jeg hadde brukt mer tid på Facebook," sier David Cole, en IT-sjef fra Boston, og legger til at han tror den populære sosiale nettverk nettstedet er et nyttig verktøy, men ikke en erstatning for det han kaller "realbook" opplevelser. Kip Krieger, en høyskole student fra Virginia, sier Facebook har blitt forutsigbar. "Det er virkelig kommet til et punkt hvor jeg vet ganske mye hva vennene mine kommer til å innlegg. De vanligvis bare skrive det samme om og om igjen, og jeg blir syk av det. "Fortsatt er det mye mer fornøyde kunder på Facebook enn misfornøyde seg, så er Facebook shunners en liten minoritet eller en del av en voksende trend?" Å ha den forbindelse med andre er en veldig mektig ting ", sier Toby Bushman som følte så mye press at hun bestemte seg for å slutte Facebook, og er glad hun gjorde." Det gjør meg føler at jeg er en del av noe større og mer grand enn bare mitt liv som et opphold-at-home moren. ""

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar