tirsdag 28. juni 2011

Feature: Spør Ars: Hjelp! Jeg trenger VoIP service for min virtuelle kontoret!

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

I 1998 var Ask Ars en tidlig funksjon av den nylig lanserte Ars Technica. Nå som da, det handler om dine spørsmål og samfunnet vårt svar. Hver uke vil vi grave i våre spørsmål bag, gi våre egne ta, og deretter trykke på visdom av våre lesere. For å sende inn ditt eget spørsmål, se vår nyttige tips side .

Q: Jeg har nylig sluttet min gamle jobb i et stort selskap og begynte å jobbe for en oppstart. Oppstartstiden er 100 prosent virtuelle (vi har ikke noe kontor, og alle jobber hjemmefra), som er flott, fordi jeg elsker å gjøre konferansesamtaler i mine boksere. Men ulempen er at jeg savner noen aspekter av mine eldre, ikke-virtuelle jobb. Spesielt vi alle hadde faste telefoner med god lydkvalitet, voicemail, og utvidelser-de vanlige telefonfunksjoner som alle venter på et kontor jobb.

Men nå er jeg fast med enten mobilen min, som faller samtaler når jeg er inne i huset mitt, eller min egen personlige fasttelefon, som jeg binde opp for timevis (dette driver min kone nøtter). Jeg har nylig begynt å se inn i virksomheten VoIP-tjenester, og jeg tenkte kanskje Ars ville ha noen innsikt der, siden dere er et virtuelt selskap også. Noen tanker?

Den gode nyheten er at du kan faktisk finne en VOIP leverandør som gir deg alle funksjonene som du er vant til fra den gamle kontoret telefon-forlengelse oppringing, voicemail, en katalog, etc. Den dårlige nyheten er at å finne en anstendig VoIP tjeneste for oppstart eller virksomhet er mye som å kjøpe en ny mobiltelefon. Det er mange alternativer å velge mellom, og med en myriade av add-ons og prising planer, kan det være vanskelig å skille dem.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar