onsdag 29. juni 2011

Den Lego Barad-Dur: 50 000 stykker, 2 måneder å bygge, ren kjempeflott

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/hC-BDSqVCLM/the-lego-barad-dur-50000-pieces-two-months-of-construction-pure-awesomethe-lego-barad-dur-50000-pieces-2-months-to-build-pure-awesome.ars:

"Jeg kan ikke akkurat fortelle deg hvor mange deler er i modellen, men jeg bestilte om lag 25.000, og samme mengde deler kom fra mitt eget lager," Kevin Walter fortalt Ars. "Mitt siste gjetning er mer enn 50.000." Første gang jeg så bildene av hans Lego modell av Barad-Dur når et annet medlem av staben lagt ut bilder mens vi snakket om historiene vi jobbet med. Det er en enorm konstruksjon, og uten detaljerte kildemateriale å bygge fra, skaperen måtte gå av øyet samt prøving og feiling.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarene på dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar