mandag 13. juni 2011

Book Review: The Clean Coder

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/LDYEf2bUuMk/Book-Review-The-Clean-Coder:
CoryFoy skriver "Som en som har vært tett involvert i både bevegelsens smidige programvare" samt "Software HÅNDVERK" bevegelse, har jeg fulgt arbeidet med Robert Martin for en tid. Så jeg var ganske interessert da jeg fikk min eksemplar av sin siste bok Clean Coder der han introduserer disipliner, teknikker, verktøy og praksis av ekte programvare håndverk. " Ville boka lever opp til å være en guide for neste generasjon av utviklere, eller ville det gå på hyllen min som en annen interessant bok som jeg hadde lest, en gang? " Les nedenfor for resten av Cory sin gjennomgang.

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar