søndag 29. mai 2011

Spør Slashdot: Best Smartphone plan for en amerikansk ferie?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
SJrX skriver "Jeg planlegger å besøke Pacific Northwest i flere uker, og var på utkikk etter den beste smarttelefonen alternativet tilgjengelig. Roaming datahastigheter og SMS prisene er latterlig høy (beste planer er $ 0,80 / MB, og $ 0,75 / melding). Beyond AT & T og Verizon Forskuddsbetalte, er det noen andre alternativer? (jeg er på en iPhone 4 slik GSM er et must.) antar jeg i USA, har jeg ingen kreditt historie for å kvalifisere for en plan, og en kontrakt er åpenbart ute av spørsmålet. Data og SMS er det eneste viktige tingene, med noen hundre minutter være nok. Jeg bare planlegger på å være i USA i 2 eller 3 uker, men hovedsakelig i distriktene (US Route 101) så stor ( 3G)-dekning er viktig. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar