lørdag 28. mai 2011

Spør Engadget: best sub-$ 100 5.1 surround lyd system?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/05/27/ask-engadget-best-sub-100-5-1-surround-sound-system/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden etter svar, her er uttaket til å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget henvendelse kommer til oss fra Greg, som trenger 5.1 surround lyd i den verste, mest billig måte. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje på spør [at] engadget [dawt] com.

"Jeg leter etter et budsjett 5.1 surround lyd system for å sette meg opp med en elementær hjemmekino. Jeg har en Panasonic Viera TH-42PZ85U TV, og mens bildet er fine, de interne høyttalerne er litt mangler. Vet jeg at nesten alle lyd system, uansett hvor billig, vil sannsynligvis være en forbedring, så jeg fokuserer mer på å spare penger enn å få mind-blowing lyd. Value er navnet på spillet. Kan du gi meg noen gode leder? Takk ! "

Fem år siden, ville $ 100 ikke får du mye i surround sound verden, men i dag? I dag er det alt du trenger. Toss din hjelp i kommentarfeltet nedenfor!

Spør Engadget: sub-$ 100 5.1 surround lyd system? Best opprinnelig dukket opp på Engadget på Fre 27 mai 2011 22:55:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar