tirsdag 24. mai 2011

Feature: Leger og tannleger fortelle pasientene, "er alle din anmeldelse tilhører oss"

Interessante nyheter på url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Da jeg gikk inn i kontorene til Dr. Ken Cirka, var jeg på utkikk etter renere tenner, ikke vesentlig for en Ars Technica historie. Jeg trengte en ny tannlege, og Yelp sier Dr. Cirka er en av de beste i Philadelphia-området. Resepsjonisten ga meg en skriveblokk med skjemaer å fylle ut. Etter vanlig pasientinformasjon form, det var en "gjensidig avtale om personvern" som ba meg om å overføre eierskap av noen offentlige kommentarer jeg kunne skrive i fremtiden til Dr. Cirka. Overrasket og litt opprørt over dette, fikk jeg inn i en lengre diskusjon med Dr. Cirka er kontorsjef som endte i meg nektet å signere og hennes viste meg døren.

Les resten av denne artikkelen ...

Les kommentarer til dette innlegget


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar