lørdag 30. april 2011

Spør Slashdot: Best Small-footprint moderne nettleser?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Annirak skriver "Jeg har nylig startet en betalt internship i et selskap som ekspanderer raskere enn deres IT-avdelingen kan levere ny maskinvare. Som en konsekvens, har jeg fått utstedt en P4 2,4 GHz med 512 MB RAM. Foreløpig bruker jeg 4 Firefox, men jeg synes at det spiser opp altfor mye av min begrensede RAM. Jeg vil heller ikke gi opp noen av de mer moderne UI funksjoner som tilbys av den nåværende versjonene av Firefox og Chrome, men jeg trenger en mindre plass . Hvilke andre nettlesere er der ute som kan hjelpe meg bevare ressurser? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar