torsdag 14. april 2011

Redaksjonen: Kjære RIM, jeg er din kunde og jeg ikke ha på seg en dress

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Som Joanna skamløst innrømmet i redaksjonell henne for noen måneder tilbake, var jeg en BlackBerry narkoman. Jeg er også en 20-år gammel student / tech-head hvis telefonen serverer alle formål fra kommunikasjonsenhet til musikk spiller til TV-ens fjernkontroll. Jeg prøvde å bytte cold turkey og kjøpte en iPhone 4 i august, men et sted rundt Thanksgiving ga jeg på og plukket opp en Verizon Bold. Jeg har vært dobbelt fisting siden - ved hjelp av BB nesten utelukkende for BBM, og min iPhone for alt annet.

Spol frem til slutten av forrige uke da jeg deltok på et møte i New York med Tim Stevens og RIM CEO Mike Lazaridis å få den nyeste rett på playbook. Som Lazaridis demoed utallige funksjoner fra HDMI presentasjonsmodus til den innebygde musikkspilleren på selskapets heftig debattert tablett, slo det meg: et spørsmål jeg har grublet siden få en reell titt på enheten. Hvem er det for At? det øyeblikket innså jeg problemet som har vært plager RIM som i det siste - og ikke bare i sin tablett strategi, men telefonen strategi som helhet: den ikke vet hvem sine produkter er for og deretter kan ikke levere. Er jeg gal? Les på etter pause og høre meg ut.

Fortsett lesing Redaksjonen: Kjære RIM, jeg er din kunde og jeg ikke ha på seg en dress

Redaksjonen: Kjære RIM, jeg er din kunde, og jeg ikke ha en dress som opprinnelig dukket opp på Engadget på to 14 april 2011 15:52:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar