S Vulpy skriver "Et innlegg i Social Science Research Council hjemmeside snakker om hvordan piratkopiering fett hjulene av Adobe Creative Suite markedet ved å gjøre det enklere å håndtere Adobe bryte kompatibilitet mellom versjoner Siterer:. '... Slik uforlikelighet ikke innebære eksotiske funksjonalitet, bare rett tekst layout i kolonner og bokser. Den slags ting som har vært kjernen funksjonaliteten i programvare for publisering siden tidlig på 1990-tallet. Oversett dette dilemmaet til Brasil eller Russland, der inntekter er en brøkdel som av USA og du får en veldig enkel utfall:. massiv piratkopiering av Adobe-produkter faktisk gå gjennom denne prosessen i siste måned av en 4-årig prosjekt der en tidsfrist og en kan forstå bli svært sympatisk til et slikt perspektiv Dette, som vi har hevdet. , er ikke en mangel av Adobe forretningsmodell, er det forretningsmodell. "
Les mer i denne historien på Slashdot.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar