mandag 4. april 2011

Apples hemmelige våpen for å vinne Tablet Wars

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wLxgtFn6go0/Apples-Secret-Weapon-To-Win-the-Tablet-Wars:
Hugh Pickens skriver "International Business Times rapporterer at når produsentene travet ut sine Android tablett prototyper under CES viser to måneder siden, forståsegpåere var glade for å bompenger døden knell for Apples iPad, men nå produsentene oppdager at bare gjøre en god tablett gjør ikke garantere at den vil selge -. mye til irritasjon for Motorola og dens Xoom produktet Nå er det vanlig for alle å se at Apples hemmelige våpen er deres nettverk av dedikerte Apple butikker over hele verden hvor dedikerte selgere er ikke bare i stand til å bedre rede for sin tablett til forbrukerne, men Apple også fanger opp mer margin enn konkurrenter som har å dele margin med forhandlere. Angivelig, vi kommer ikke til å se en gjentakelse av Android bakhold av markedet for smarttelefoner, der den kombinerte, pris, savvy markedsføring, og modulert forsyning utgaver av iPhone skapt så mye aspirational etterspørsel i markedet som kjøpere bare strømmet på sjansen til å kjøpe det som var oppfattet å være et tilsvarende produkt til lavere priser. "Motorola's Xoom er bare den første til å møte disse problemene," skriver AA Defensor. "Snart RIM's playbook, og HPs TouchPad vil finne i hyllene, og med mindre de kan gjøre noe drastisk på kort sikt, kan det fortsatt å være en iPad marked. Men ikke fordi de ikke bygge et godt produkt. ""

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar