lørdag 26. mars 2011

Spør Slashdot: Hva Gadgets Vil du bruker for Jakt meteoritter?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hpIhD2wq1ns/Ask-Slashdot-What-Gadgets-Would-You-Use-For-Hunting-Meteorites:
DrPeper skriver "Jeg kan ha en mulighet til å hjelpe et par kjente meteoritt jegere (ja, de på Science Channel). Å være MacGyver-type overalt jeg har jobbet og en consummate geek, tenkte jeg at jeg ville stille et spørsmål til den Slashdot samfunnet. Hvis du skulle dra meteoritt jakt, hva dingser ville du bruke? Jeg har allerede tenkt på å bruke en UAV med en radio gradiometer, eller feste en spole til en quadrocopter, luftskip, eller bakkenett robot. (Poenget med som ville være å ha det automatisk produsere en gradient kart over tettheten av jernholdige metaller i et gitt område.) Eventuelle andre rare ideer der ute? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar