fredag 4. mars 2011

Spør Slashdot: Facebook Arkivering?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SVkhqD1IY-4/Ask-Slashdot-Facebook-Archiving:
Stenchwarrior skriver "Jeg var i bilen med min kone og 15 år gamle datter i formiddag snakket om fremtiden for Facebook og hvordan det er sannsynlig at de ikke vil være rundt evig (eller i hvert fall ikke på samme kapasitet som nå) og min datter spurte "Vel, hva som skal skje med alle bildene mine? ' Det har aldri falt henne til at Facebook ikke kunne være rundt en dag og alle de tusenvis av bilder som hun er lastet opp kan en dag bli borte Så dette er hva jeg ber de gode menneskene på Slashdot:. Hva er en god måte å bevare alle disse minnene ? Mange enheter i dag har direkte tilgang til Internett og til og med Facebook og når bildene er lastet opp de etter hvert slettet for å gjøre plass til mer. Hvordan gjør vi at vi kan få tilgang til eller backup filene i tilfelle Zuckerberg bestemmer seg for å selge ut til Google eller Microsoft, og de gjør unna med alle sine profiler? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar