fredag 25. mars 2011

Spør Engadget: best ergonomisk tastatur for en Mac?

Interessante nyheter på url:http://www.engadget.com/2011/03/24/ask-engadget-best-ergonomic-keyboard-for-a-mac/:
Vi vet du har spørsmål, og hvis du er modig nok til å be verden etter svar, her er uttaket til å gjøre det. Denne ukens Ask Engadget spørsmålet kommer til oss fra Andrew, som ikke er interessert i noen gang å få CTS. Hvis du ønsker å sende inn en forespørsel av dine egne, send oss en linje på spør [at] engadget [dawt] com.
"Jeg kjøpte min første datamaskin fra Apple et par måneder siden (15-tommers MacBook Pro) og jeg har brukt den mye rundt campus. Jeg ikke gi den for mye merke til i starten, men tastaturet gjør meg utvikle håndleddet problemer (muligens carpel tunnel?). Min håndleddet har vært vondt så mye at jeg ikke fikk sove fordi min håndleddet ville holde leamus. Jeg kjøpte en Logitech Wave Pro, som hjalp meg håndleddet problem mye. Problemet er, droppet Logitech OS X støtte for Logitech Wave nesten to år siden, og mange av mine knappene er kartlagt feil.

Hvilke ergonomiske tastatur ville du foreslå? Jeg er åpen for alt. Bluetooth er en bonus, så jeg slipper å bekymre deg for en mottaker, men hvis det forringer ytelse / hastighet på tastaturet da jeg ikke ønsker det. Takk! "
Vi vet Andrew er ikke alene her. Det ikke er nok legitime ergonomisk tastatur alternativer som fungerer perfekt med OS X, men forhåpentligvis er det én eller to som har virkelig gjort dere foreldre lykkelig. Gi oss beskjed i kommentarfeltet nedenfor, kult?

Spør Engadget: ergonomisk tastatur for en Mac? Best opprinnelig dukket opp på Engadget på to 24 mars 2011 22:24:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .

Permalink | | Email denne | Kommentarer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar