JD Power, som kjente autoritet i menneskets oppfatning i USA, har nettopp gitt ut sin nyeste undersøkelse på kundetilfredshet med teleoperatører. Det løser slike ting som (manglende) brutte samtaler, feil for å få kontakt, stemmen forvrengning, ekko, statisk, og sen-ankommer tekstmeldinger, og til slutt spyr ut en rangering av fem stjerner i forhold til gjennomsnittet for regionen og andre operatører. I tester gjort mellom juli og desember i fjor, hadde Verizon den beste eller bundet for beste kundetilfredshet i fem av de seks studerte områdene, mens AT & T og Sprint omsatt blåser for andre og T-Mobile måtte innrømme nederlag som etternølende av fire beste. US Cellular klarte å score høyest i den nordlige sentrale regionen, men JD Power samlede vurdering er ikke veldig rosenrødt for noen av bærere - statistikken samleren sier voksende smarttelefonen bruk, er tunge tekstil og mer innendørs samtaler kollektivt forårsaker samtalekvaliteten å stagnere , og advarer med at «økt bruk av smartphones og trådløse tabletter kan fortsette å kompromittere kvaliteten på nettverket service."
JD Power: Verizon har samtale beste kvalitet landsdekkende, T-Mobile konsekvent under gjennomsnittet opprinnelig dukket opp på Engadget på søn den sjette mars 2011 11:42:00 EDT. Vennligst se våre vilkår for bruk av innmatinger .
Permalink | | Email denne | Kommentarer
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar