lørdag 19. mars 2011

DirectX "i veien" av PC-spillet Graphics, sier AMD

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/I3lbZ4zHiac/DirectX-Getting-In-the-Way-of-PC-Game-Graphics-Says-AMD:
Bit-tech snakket nylig med Richard Huddy, verdensomspennende utvikler relasjoner manager for AMD's GPU divisjon, om mangelen på en flott misforhold mellom PC spill grafikk og konsoll spill grafikk, til tross for hardware gap. Siterer: "Vi har ofte minst ti ganger så mye hestekrefter som en Xbox 360 eller en PS3 i en high-end skjermkort, men det er veldig klart at spillene ikke ser ti ganger så godt i vesentleg grad,. det er fordi, en eller annen måte, for gode grunner og dårlig -. meste bra, er DirectX kommer i veien " Huddy sier at en av de vanligste forespørslene han får fra spillutviklere er: '. Gjør API forsvinne " 'Jeg absolutt hører dette i mine samtaler med spill utviklere, seier han, "og jeg antar det var faktisk den primære appell av Larrabee til utviklere - ikke maskinvaren, som var varm og treg og ikke imponerende, men programvaren - å kunne har total kontroll over maskinen, som er det aller beste spillutviklere vil Ved å gi deg tilgang til maskinvaren på svært lavt nivå, gir deg spill utviklerne en sjanse til å skape noe, og det kommer til å legge press på Microsoft -. ingen tvil i det hele tatt. "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar