lørdag 26. februar 2011

Smart Phone Gets Driver Ut av en fartsovertredelse billett

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oDKQA3MV4qs/Smart-Phone-Gets-Driver-Out-of-a-Speeding-Ticket:
Hugh Pickens skriver skriver "Sahas Katta skriver i Skattertech at en trafikk politimann trakk ham over mens du kjører hjem og gav ham en fartsovertredelse billett, men takket være Android hans, endte han opp med å gå ut av trafikken retten uten å måtte betale en bot eller legge til en eneste peker på posten hans. "jeg heldigvis skjedd å ha Google Låter som kjører når en offiser sitert meg for fartsovertredelse stund vei hjem fra en venn på," skriver Katta. "Fartsgrensen i området var bare 25 miles per time og politimann radar pistol sjokkerende klokket meg kjøre over 40 miles per hour "En gang i retten Katta spurte offiseren siste gang han deltok radar pistol trening, da den sist ble kalibrert, eller enhetens modellnummer -. og ingen av disse offiseren kunne svare på . "Jeg så presenterte min tid stemplet GPS-data med detaljer om min gjennomsnittlige flytte hastighet og maksimal hastighet i løpet av min korte kjøretur hjem. Begge tallene var godt innenfor de fastsatte fartsgrenser, sier Katta. "Dommeren tok en stund, og erklærte at jeg ikke var skyldig, men han hadde en uvanlig uttalelse som fulgte. For å unngå eventuelle misforståelser om herskende hans, valgte han å klargjøre sin avgjørelse med henvisning til mangel på bevis på den offiser delen. Han nevnte at han ikke var kjent nok med GPS-teknologi for å ta en beslutning basert på bevis min, men jeg kan ikke hjelpe, men tenk at det var en viktig faktor. ""

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar