mandag 28. februar 2011

Er Møtende en CS-konferanse verdt tiden?

Interessante nyheter på url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rRIeN-0QaqM/Is-Attending-a-CS-Conference-Worth-the-Time:
En Anonym Coward skriver "Hei Slashdot lesere, jeg er en CS student nærmer seg eksamen og jeg hadde et par spørsmål. En av mine professorer er å anbefale sende en papir til CCSC (konsortium av databehandling vitenskap i høgskoler) i Utah i år for en sjanse til å ha mitt arbeid publisert i et tidsskrift. Jeg innser verdien i å ha arbeidet med avhandlingen publisert, men jeg egentlig ikke har penger til å reise til Utah og opphold for to netter. Så jeg tror jeg lurer på, har noen gang deltatt på en konferanse av denne art, og hvis så var det verdt å bruke tid og penger? "

Les mer i denne historien på Slashdot.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar